Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 19:55, 25 Cze 2007 Temat postu: 23 proste triki |
|
|
Dlatego t eż , dziś prezentujemy proste i genialne triki d o twojego samochodu, k tór e nie kosztują prawie nic, ale doskonale działa ją ! Sprawdź j e w swoim maleństwie i podziel s ię z nami swoimi spostrzeżeniami, u nas sprawdził y s ię t e porady w 100% .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 19:55, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
1 . Kiedy zwiększasz moc silnika wtryskowego, upewnij s ię , ż e twoja pompa paliwowa podoł a zwiększonym wymaganiom. Ten miernik przepływu został umieszczony n a przewodzie zwrotnym paliwa. Brak przepływu = zbyt m ał a pompa !
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 19:56, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
2 . Tak wygląd a przekró j standardowego t łumika. Popatrz, jaką torturą jest przepływanie gazó w wydechowych przez takie urządzenie! Gazy muszą w ręc z cofną ć s ię w kierunku przeciwnym d o wylotu ! Tak, tak, masz rację - przepływowy t łumik t o "nieco" mniejsza restrykcja.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 19:57, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
3 . Fabryczne czujniki spalania stukowego t o p o prostu tanie m ał e mikrofoniki. Notoryczne powodują one f ałszywe alarmy, c o w niektórych silnikach powoduje przeł ączenie komputera silnika w tryb awaryjny - w rezultacie bryka chodzi kulawo przez następne kilkaset kilometró w . Niewiele m ożn a temu zaradzić , chyba ż e postanowisz c ałkowicie pozbyć s ię tej funkcji. M ożesz w ówczas pozostawić sensor wpięt y, ale wcale nie przykręc ać g o d o bloku. . .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 19:58, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
4 . Proste i tanie jak barszcz! Zdobą d ź wrażliwe n a temperaturę naklejki i umieś ć j e n a silniku, skrzyni biegó w i tylnym m oście. Widzieliśm y takie naklejki r ównież n a obudowach filtra powietrza i kolektorach dolotowych. M ożn a j e kupić w firmach handlujących maszynerią przemysło wą .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 19:59, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
5 . Mimo czasem bardzo wysokiej ceny, seryjne kolektory wydechowe wytwarzane przez największych japońskich producentó w dla ich silnikó w turbo s ą bardzo kiepskiej jakośc i ! Ten (nieseryjny) kolektor jest zamiennikiem d o Skyline G T- R i umożliwia montaż pojedynczej (bardzo d uże j) turbiny zamiast d wóc h seryjnych maleństw.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 19:59, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
6 . D o znacznej poprawy hamowania wystarczy czasami zamontować nawiew zimnego powietrza. Mogliście przeczytać o tym w artykule "Gwałtowne hamowanie" . Oczywiście, nie potrzebny jest wcale tak olbrzymi nawiew, jak ten n a zdjęciu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 20:00, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
7 . Intercooler zamontowany z przodu zawsze b ędzie lepszy o d umieszczonego pod maską , z właszcza podczas jazdy miejskiej. T o przykła d zestawu d o Imprezy WRX.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 20:00, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
8 . Niektór e kolektory dolotowe z d ługimi kanałami s ą d oś ć restrykcyjne. Ten kolektor b ędzie dział a ł znacznie lepiej, kiedy usunie s ię jego cienkie zakończenie i przyspawa d uż y wolny dolot.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 20:01, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
9 . Jesteś ciekaw jaką r ó żnicę daje stopniowany kolektor dolotowy ? T o łatwe. Wyjmij ( i zatkaj ) rurkę podciśnieniową prowadzą c ą d o zaworu sterującego. Przejedź s ię i poczuj r ó żnicę !
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 20:02, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
1 0. O słona termiczna przewodu z a intercoolerem t o rzecz prosta, tania - a daje r ó żnicę w mocy. Tutaj posł u żono s ię aluminiową t aś m ą . M ożesz t eż d ać pod s pó d trochę maty z w ł ókna szklanego.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 20:03, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
1 1. Analiza spalin podczas badania n a hamowni powie c i bardzo d uż o n a temat twojego samochodu. Opróc z s kładu mieszanki, m ożn a w ten sposó b wykryć r ównież m .i n. "gubienie iskry" .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 20:03, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
1 2. Wyjęcie o słonek z obu k oń c ó w przepływomierza z "grzanym drutem" poprawi przepły w powietrza w dolocie, nic nie kosztują c . Należ y jednak upewnić s ię , ż e przepływomierz m oż e wytrzymać drobne zadrapania.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 20:04, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
1 3. Następna modyfikacja bez kosztó w - c iśnienia w oponach. Zmiana c iśnienia w przednich, czy tylnych k ołach o 0 . 2 - 0 . 3 bara m oż e spowodować olbrzymie r ó żnice w prowadzeniu s ię auta. Z reguł y podwyższa s ię c iśnienie, względem zalecanego przez producenta.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
ross
Moderator

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 20:04, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
1 4. J eśl i filtr paliwa d o Twojego samochody jest bardzo drogi, zmień g o n a d uż y uniwersalny odpowiednik. B ędzie o n prawdopodobnie dział a ł lepiej n iż seria, a kosztował 1 / 3 ceny.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|